Black and white workout

Hellooo!
Onpas hyvä olo. Eilen Roosa hiero mun olkapäät auki ja tänään sitten käväsin niitä reenailemassa ja hyvät olkapääpumpit sain aikaseks. 🙂 Lämmittelin olat hyvin, rullasin niitä (oon oppinu jotain, jeejee), lämmittelin olkapään kiertäjiä ja venytin. Ei luulis menevän rikki tommosella huollolla!

Siellä se lojuu!

Toi vastuskumien veto lämmittää kiertäjiä, joka ennaltaehkäisee olkapäävammoja varsinkin kovissa punnerruksissa olkapäille ja rinnalle. Vaikka reeniin ei sisältyiskään kovia punnerruksia, tolla saa tosi hyvän alkutuntuman ja lämmön olkapäihin.

Sitten asiaaaaaan! Tein tänään samantyylistä reeniä kuin tiimipäivillä. Suuri määrä hitaita toistoja supersarjoina. Tulee meinaan kova polte olkapäihin, morjes! Noissa vipareissa ideana on, että käsiä ei päästetä alas asti lepoon, vaan tehdään oikeestaan aika pientä liikettä ylös ja alas. Painot saa olla ihan naurettavat, koska toi on tosi raskas liike, kun liikeen pitää hitaana.
Esimerkiks tässä on tän voimanaisen suuret painot, tadaaa! Ei se lihas tiedä kilojen suuruutta, mutta tietää kyllä rasituksen määrän. 😉

Tässä me vaan Maikun kaa reenataan! Mä tein vipareita eteen ja Maikku tuolla näyttää tekevän kulmasoutua käsipainoilla… 😀 Anyway, kädet suoraks eteen, pito ylhäällä ja hidas jarrutus alas. Alhaallakaan ei päästetä lepoon roikkuilemaan (wtf?!). 
Tossa oli nyt vaan muutama liike tältä päivältä, kun välillä pitää ihan tosissaan reenatakin eikä aina vaan kuvata. 😀 Huomiseen!
FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta