Ruokaa ruokaa

Ei pitäis alkaa sooloileen tän ruokani kanssa. Tänään niska hiessa puursin seuraavien 7 päivän ruuat ja kaupassa aattelin että vaihdanpas peruspastan ja riisin johkin muuhun. Päätin ostaa nuudeleita ja täysjyväviljaa. Sain myöhemmin välittömän palautteen valmentajalta. 😀 Useimmissa nuudeleissa on liian vähän hiilareita ja täysjyväriisi imeytyy liian hitaasti. Hyvä minä! Täytyy koittaa metsästää kaupoista nuudeleita, missä ois samat hiilarimäärät kun normipastassa. Jos joku tietää missä on, niin saa kertoo!
Heräsin tänään kahelta päivällä joten hirveesti muuta en ookkaan ehtiny tänään syömään kuin tämmöistä. Syön tällä hetkellä 6 ateriaa päivässä ja jos herää tohon aikaan, niin suattapi olla että tulee hiukan kiire syödä… Syön aamupalan, kaks lämmintä ateriaa ja kolme välipalaa. Toi määrä on toiminut mulla jo pitkään. Mun mielestä on hassua, että monet sanoo sekä reeniohjelmasta että ruokavaliosta, että niitä pitäis vaihtaa tyyliin kuukauden välein. Miks ihmeessä? Tottuuko jonkun kroppa oikeesti noin nopsaan treeniohjelmaankin? Enpä usko. Ite oon mennyt nyt semmotteet  puoli vuotta samoilla ohjelmilla ja hyvin toimii. Tosin mun jokainen treeni on erilainen, kun vaihtelen tapoja ja lisään erikoistekniikoita väliin. Ruokailujärjestystäkin muutan joinain päivinä. Ehkä se on sitten se the thing, miks kehitystä tulee koko ajan. 
Savustin asuntoni kyllä tänään semmoseks saunaks että naapuritkin varmaan tiesi mitä ruokaa teen. Olin lopettanu ruuanlaiton 2 tuntia ennen kuin kaveri tuli kylään, ja silti se sano, että täällä haisee. 😀
Mulla ei nyt oikein ajatus kulje eikä oo mitään asiaa enää! Hakattiin valmentajan kanssa äsken ojentajat ja haupitserit rikki ja nyt on niin vetämätön olo että terve. Nyt vaan spagettia naamaan!
FitFashion

10 vastausta artikkeliin “Ruokaa ruokaa”

  1. Hei! Löysin blogisi juuri ja innolla olen lukenut jo monta postausta ja vielä aijon jatkaa meinaan sen verran on paljon kiinnostavaa asiaa täällä kirjotettuna! Haluaisin kysyä mitä riisiä siis syöt tai mitä hiilihydraattia jos täysjyväriisi ei ole paras mahdollinen juurikin sen takia kun se imeytyy hitaasti..? Kiitos vastauksesta etukätee ja hyvää jatkoa sulle:)!

    • Moi! Kiva kuulla että tykkäät! 🙂 Syön ihan valkoista riisiä, joskus myös valkoista makaroonia. Se imeytyy nopeesti ja saa esim. treenin jälkeen pikasesti hiilaria kroppaan. 🙂

  2. Selvä juttu, kiintoisaa kuulla kun on aina jotenkin ajatellut kaiken valkoisen pahaksi ja melkein luokitellut sen ”kielletyksi” aineeksi. Urheilevana nuorena ravinto asiat kiinnostaa suuresti ja on kiva lukea muiden ruokajuttuja, joita sitten voisi soveltaa omaan ruokavalioon sen mukaan mikä itselleen parhaiten sopii:-) paranemisia sulle mahdollisesta ruokamyrkytyksestä:>

    • Hehh sama anonyymi täällä viimiset kolme kertaa, elikkä ylläoleva on vastaus sitä edelliseen kommenttiin:)

    • Täysjyväriisi imeytyy elimistöön hitaasti tai ei välttämättä ollenkaan. Sen takia en ite syö sitä enää ollenkaan, koska täytyy saada tietty määrä hiilaria varmasti. Varsinkin treenin jälkeen suosittelen syömään valkoista, siitä saa nopeesti sen energian, minkä on kuluttanut eikä kroppa ala syömään itseään ravinnonpuutteessa. Siitä on vaan jostain syystä tullut ”kielletty” ja ”epäterveellinen” kuva 🙂

    • Todella kiintoisaa!:o en ole ennen tullutkaan ajatelleeksi.. hehh nyt kun olen pääsyt vauhtiin näissä ruokajutuissa niin jos vain joskus kerkiät ni olisi kiva lukea sinun ravinnosta ja mietteitä yleisesti ravintoasioita:)jos aikasi riittää ja saa ehdottaa postaustoiveita niin mielelläni lukisin sellaisia postauksia:>

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta